Sectorbrede publiekscampagne voor hout na de bouwvak van start

11
jul
2013
Samen met een aantal andere organisaties heeft Centrum Hout het initiatief genomen om tot een sectorbrede publiekscampagne voor hout te komen. Inmiddels is er genoeg budget bijeen om de campagne na de bouwvak te kunnen starten. Tijdens de zomermaanden wordt er hard gewerkt om het creatief concept van de campagne uit te werken. Het concept is op 20 juni tijdens de gezamenlijke ledenvergadering van de VVNH en de NBvT aan alle betrokken bedrijven en organisaties gepresenteerd en vol enthousiasme ontvangen. Voorafgaand aan 20 juni is op 3 juni een bijeenkomst gehouden met de Vrienden van hout (bedrijven die de campagne financieel ondersteunen) om het concept te fine-tunen. Er wordt een kernteam ingesteld om het reclamebureau te ondersteunen. Na de bouwvak gaat de campagne van start. Vrienden van Hout kunnen begin september een pakket tegemoet zien met campagnemateriaal en houd vanaf de tweede helft van september de Tv in de gaten!

Mocht u vragen hebben over de campagne of ook Vrienden van hout willen worden, neemt u dan contact op met Bert Kattenbroek van de NBvT via 06 51702832 of b.kattenbroek@nbvt.nl. De campagne zal niet alleen in 2013 draaien, maar ook in 2014 en 2015, dus aarzelt u niet en sluit u ook aan. Hoe groter we dit samen kunnen oppakken, des te groter zal ook het effect voor ons allen zijn en niet in de laatste plaats voor het mooie product hout dat we als het voorkeursmateriaal bij de consument willen positioneren. 

Reacties

Reactie toevoegen

(If you're a human, don't change the following field)
Your first name.
(If you're a human, don't change the following field)
Your first name.
(If you're a human, don't change the following field)
Your first name.